![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fast det här med att avskärma sig från Sociala Medier, är inte helt lätt. Man har lagt till sig med vanor, minst sagt.
t ex. Man är ute på en trevlig restaurang och innan man kan börja ätas så ska man plåta maten och middagssällskapet och lägga ut på diverse sajter. Sen går man runt i tillvaron och ser en rolig skylt och den vill man ju dela direkt. Det sitter fortfarande i, men man avgiftas väl med tiden antar jag ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Mobilen vid matbordet,det går bort för mig.
Minns hur det var på jobbet vid middan,4 st sätter sig å alla har mobiler,jag var stenhård där å sa att ingen mat om inte mobilerna är inne på era rum,lyckades till slut,fick lära mig många nya fina ord.Men mobilerna försvann. Pia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tack vare din och många andras inställning så har det trots allt gått lite lite framåt i det sammanhanget, d v s vid middagar. Numera finns det faktiskt folk som iklär sig skammen rodnad och ber om ursäkt när mobiler halas fram vid middagsbordet. Det går framåt, om än sakta! Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett Kalimera utan Netwolf vore ju otroligt tråkigt!
Bra ändå att lägga lagom tid. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Så skönt Netwolf att du bara skojade lite.
Jag är själv inte så bra på att skriva men läser mycket och gärna inläggen från andra. Tyvärr är det nu tre år sedan jag var i Grekland och att skriva om mitt liv här hemma är jag inte så bra på. Men, Netwolf, idag har jag varit på Lidl i Nordstan och tittat efter den goda osten som Janne tipsade om. Det skulle ju vara Greklandsvecka men jag hittade inte osten och knappt något annat heller som påminde om Grekland. Ulla |
|
||||
|
||||
![]()
Skönt att du bara skojade Netwolf! Blev ju nästan förskräckt.
![]() Själv kollar jag FB dagligen, men är inte särskilt aktiv. Instagram har jag, men gör aldrig något där. Tycker att Instagram är "värre" än FB faktiskt. Tycker att det är tråkigt att vi har blivit så beroende av våra mobiltelefoner, själv var jag tvungen att ladda bankens app bara för att kunna betala en deposit till hotellet i Paleochora. Gick inte att få igenom betalningen via en stationär dator annars. Men så har det blivit, bara att acceptera. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |