![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Netwolf: på pricken.......
![]() Catlady ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I trailern så åker dom färjan mellan Pounta på Paros till Antiparos.
Bilden i artikeln är tagen på Antiparos. På hamnprommenaden nedanför Paris Rooms, typ. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Väntade med att se filmen/serien tills matchen var slut (4-1 till Leksand). Vad jag tyckte … tråkig! Såg kanske 30 minuter …
![]() - Var den bra frågade jag när han en stund senare dök upp i sovrummet. - Nej, den var långtråkig. - Men varför tittade du så länge frågade jag, trots att svaret var givet. - Jag somnade. |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren, det är nog många som "tittar" på filmer på det viset.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha, fredagskväll de luxe.
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Igenkänning på det. Soffan OCH Paros och Antiparos.
En gång i tiden hade jag Antiparos som absoluta återvändar-dröm-stället. Men efter "En dag" kanske det aldrig blir en dag att man åker dit igen ? Tänker att det är lite fullt redan... Som Skopelos, som blev förändrat efter (Abba)Mamma Mia, är inte samma lugna satellit till (Beatles favorit-ö) Skiathos som det var. Tycker jag i alla fall, är därför så rädd att återvända till favoriter... Men, det började ju med "Dance for me Zorba" 🎶🪕🎻så det är väl bara bra att så många fick upp ögonen för Grekland. ![]() ![]() Förlåt mina spån. Någon som sett om det finns något grekisktalande på HBO eller Netflix? Tack Netwolf för tipset! / Getpinglan 🐐🛎️ |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|