![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ingen som har några rekomendationer på hotell med pool i rimlig prisklass? Jag har fått svar från Fatolitis Studios som verkar helt ok, men verkar ligga strax norr om Massouri. Ägaren skriver enligt nedan: "We are very close to Massuri. About 4-5 minutes easy walk. We are right below the main road." Någon som känner till Fatolitis Studios? /Jonas |
|
|||
|
|||
![]()
Kan det være Fotini, mon tro? Vet ikke om der er pool. Men om det er Fotini, ligger det ganske nært 'hovedgaten' og beskrives i bl.a Lonely Planet som 'cosy'. Skal bo der selv i sommer, håper det er bra, lovet ac og havutsikt. Rimelig mht. kostnader. 4-5 minutter å spasere til Myrties. Og det er jo ikke et stort sted, tvert i mot.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Fatolitis och Fotini är inte samma hotell.
De ligger i varsin ände av byarna Myrties/Masouri. Fotini ligger närmast åt Potheahållet och Fatolitis på vägen mot Arginontas och Emborio. Vi vet tyvärr inte hur Fatolitis är att bo på, då vi bara passerat stället med moppe. R ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
Om man önskar långgrunt och fina sandstränder kan man ju alltid göra en dagsutflykt till den lilla ön Pserimos. Den ligger mellan Kos och Kalymnos. Dit går det båtar varje dag kl. 09.00. Annars tycker jag att det är barnvänligt på Kalymnos (förutom Pothea då). Åse som åker om 21 dgr. |
|
||||
|
||||
![]()
[INDENT][quote=Aase]Hejsan
Om man önskar långgrunt och fina sandstränder kan man ju alltid göra en dagsutflykt till den lilla ön Pserimos. ÅÅHHH den ön var jag på 1980 med mina barn ...då 10 o 13 [/INDENT] |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|