![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
För att återkomma till hur man gör med kläder och packning.....och hoppa över "skitsnacket"....
När vi tågluffade en månad, vi 4 tjejer, för 20 år sen!!! ![]() ![]() Då reste vi i alla fall med en sådär liten Rossignol ryggsäck, typ den som ungar har till skolgympan.......... EN SÅN hade vi packningen i! På den tiden var man lite mer smärt (inte så lite heller!!) och när kjolarna var smutsiga och man inte orkade tvätta, så tog man linnen och vek in axelbanden och hade de som kjol. Till skärp tog man en spännrem som jag hade på min ryggsäck. Vi måste sett väldigt raffiga ut! Men kul hade vi! På den tiden behövde vi inte jaga sovplats, man sov på stranden. Vi tältade egentligen på Far Out, men någon snodde tältstängerna efter första natten. Så därinne i sk tältet hade vi allt, men sov på stranden, eller......?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja i en viss ålder klär vi i allt. Tyvärr är den passerad för min del. Ska ändå försöka klara mig med den fina väska jag fick som gåva förra året av Arne och Birgitta samt en mindre dagryggsäck som handbagage. Får se hur det går. Har upptäckt att kläderna ligger bättre i väskan än i den vanliga ryggsäcken men antagligen åker den fram i sista stund ändå. Ett av problemen är ju alla böcker som ska med. Läser ganska snabbt och mycket och vill gärna ha med
6-7 böcker för en tvåveckors resa. Får antagligen skippa ett par sandaler och hoppas att det inte behövs så mycket långärmat till kvällarna. ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
15-20 minuters bad kan man ju stå ut med! Inte helt fel!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Enligt wetter är det i alla fall 20 grader i vattnet där nu: http://wetter.rtl.de/strandwetter/st...n=griechenland |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|