![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Så ser det nog ut på de flesta försäkringsbolag sen finns det ju ibland naturligtvis visst tolkningsutrymme som en trogen, skötsam kund kan ha nytta av men det utrymmet är inte stort. Bra tycker jag som avskyr när folk som kan prata för sig får fördelar framför andra. Fritidsresor verkar ju ha handlagt det här helt korrekt och en tidningsartikel som någon önskade låter märkligt.
Lite kuriosa som värmer hjärtat hos mig i varjefall. Såg för länge sedan att något bolag eller aktör på området, tyvärr har jag glömt vilket, även erbjöd avbeställningsmöjlighet om ett älskat husdjur insjuknade ex katt eller hund. Eva |
#2
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nå, hur gick det med den här familjen? åkte de och hälsade på dottern eller hur blev semestern!?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hur det gick
![]() ![]() Nu är dottern o pojkvännen ihopa igen o dottern ska ner på sin sjuttielvte tur till Rhodos i september... men DET är en annan historia. För vi, övriga familjen, åker till Kreta... resan vi inte fick byta... och är (nu då) rätt nöjda med det. Det 24:e aug... dåååå äääääntligen. Så var det med det! Tack alla som engagerade sej.... Kram Lodenskan ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|