![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Arne för de fina bilderna. Om 11 dagar så bär det av, och när jag kommer fram ska jag sitta under tamarisken på tavernan nere i Kini och äta middag. Inte helt fel.
Chris ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Arne!
Tack för de fina bilderna. Om exakt en månad bärdet iväg för vår del. Då till Syros för första gången. Har en fråga. Hade tänkt att bo i Ermaupouli för vi vill ha lite liv och rörelse runt oss. Men finns där några bra bad i direkt anslutning till staden? Eller är det Kini som gäller? Hur stort ät i så fall kini? Kan man kanske jämföra det med Pyhagorion på Samos? Oj det blev en hel del frågor men jag hoppas att du eller någon annan kan besvara dem ![]() /S |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder! Längtar redan till på söndag då vi åker till samma hotell. Har just fått konfirmeringen från Yiannis. Där i några nätter o sen vidare till Naxos eller Paros eller nån annan ö. Vi får se vart näsan pekar!
/Roger |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kini har sin charm, Pythagorion likaså, men några likheter finns inte. Janne / KALIMERA |
|
|||
|
|||
![]()
Puhh... upp mot 30 grader på dagarna här på Syros. Inte vad man är van med hemma. Kanonväder alltså.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva (det var inte i Umeå snön föll utan längre söderut) ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|