![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fkyget från Indien till London.
Skit,skit...nu när jag äntligen börjar bli bekvämare med flygningen så händer detta!! Så fruktansvärt hemskt!! Bara tanken att sätta mig i ett plan får ångesten att skjuta i höjden ![]() ![]() Stackars människor som fick uppleva de sista ögonblicken ![]() ![]() Sååå otroligt sorgligt!!! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen sorgligt. Orsaken lär vi få veta lite senare och det hjälper ju alltid lite. Kanske var det något mekaniskt fel? Det allra märkvärdigaste är kanske ändå den mannen som klarade sig med livet i behåll. Han hade en otrolig tur. Måste vara väldigt konstigt att uppleva något sånt.
Personligen upplever jag detta inte lika starkt som du, Kajja, men förstår att just en flygolycka berör dig extra mycket eftersom du har berättat om din flygrädsla. Hoppas det känns bättre snart. / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Så otroligt tragiskt och hemskt. Det gick dock otroligt fort, så de flesta hann nog knappt reagera.
![]() Såg en otroligt sorglig bild där en pappa ombord tar en selfie på honom och frun - och de tre barnen i sätet mittemot. Förmodligen skickat strax innan han la telefonen i flight mode. /NW |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|