![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tänker att Doris nog passade bra för dig under många år. Ni är ju ganska lika. Du är ju också lagom stor, hård och snygg.
![]() ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Masse! Tack för komplimangen. Undrar om det är passande att skriva detsamma: lagom stor hård och snygg …
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för alla de vackra orden! Men dessvärre är det nog bara ett ord som stämmer. "Lagom", "Hård", "Snygg", är det länge sedan, om ens någonsin, som det stämde. Men "Stor" är nog det som efter alla år numera kommer närmast. Man får vara glad för det lilla!!! ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Spegeln ljuger inte …Förstår inte varför ögonläkaren propsade på att jag måste ha glasögon, tyckte det räckte med läsglasögon. Idag tar jag av mig glasögonen innan jag går in på en toalett/badrum.
Igår kväll var jag på en rolig fest. ![]() ![]() Det är nu jag fattar att det inte är mina glasögon. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aj aj, Sjöborren
![]() "Shit happens", som de säger...... ![]() Catlady 🐈 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det gäller att möta livets prövningar positivt! Tänk så här ..... "Oj vilken tur att det bara var glasögonen!"
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår vad du menar Masse! Men är man som jag en kvinna som tappar bort det mesta, är det inte alltid lätt att vara positiv, som den gången min man frågade var jag hade bilen …
![]() Samme man tycker att jag borde skaffa trådlösa hörlurar till min iPhone. Hur tänkte han där …jag som inte ens borde ha mobiltelefon eller rättare sagt, dom vill inte ha mig - två gånger har dom försökt fly toalettvägen. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|