![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vi hoppas på det bästa, Kajja!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sambon opererade knäet 2014,hans morbror ringde och sa att nu är det du som
tar det lugnt …länge,men det gjorde han inte å det var problem hela tiden. Så vila och gör dina övningar. Hoppas på bättring🌻🌻 Pia |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|