![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ha det så härligt på fina Kreta!
Det är alltid så kul med rapporter från de som är på plats. / Kajja
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lyckliga du, Perlen!!
Paleochora är så mysigt och Seagull's briam är en av det bästa jag ätit ![]() Ha det fortsatt härligt!! Catlady 🐈
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Briam på Seagull skall jag lägga på minnet. Briam tillhör mina favoriter.
![]() Fortsätt njut, Perlen och ha en fin fortsatt färd! / Anne
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|