Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2026-05-04, 15:14
perlen perlen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Ort: Linköping
Inlägg: 265
Standard Sv: Hälsning från Paleochora

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Så bra det låter, Perlen! Skulle gärna vara där själv också. Man kan nog inte bo närmare havet i Pale än på Haris studios på markplan.

Njut vidare, har ni hittat någon favorit när det gäller tavernor? De flesta brukar ju vara bra där men alltid kan man ju hitta någon som man tycker extra mycket om.

/ Anne
Som du skriver är de flesta tavernor bra. Vi åt jättegod Briam på restaurang Seagull på strandpromenaden och mkt trevlig servitris fick god chokladkaffe kaka till notan. Godaste maten hittills åt vi en kväll på Haris där vi åt fantastiskt god Red Snapper.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2026-05-04, 19:40
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 4 098
Standard Sv: Hälsning från Paleochora

Ha det så härligt på fina Kreta!
Det är alltid så kul med rapporter från de som är på plats.
/ Kajja
Svara med citat
  #3  
Gammal 2026-05-04, 21:50
Catlady Catlady är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Tyresö/Stockholm
Inlägg: 1 769
Standard Sv: Hälsning från Paleochora

Lyckliga du, Perlen!!
Paleochora är så mysigt och Seagull's briam är en av det bästa jag ätit

Ha det fortsatt härligt!!

Catlady 🐈
Svara med citat
  #4  
Gammal 2026-05-06, 12:43
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 6 682
Standard Sv: Hälsning från Paleochora

Briam på Seagull skall jag lägga på minnet. Briam tillhör mina favoriter.

Fortsätt njut, Perlen och ha en fin fortsatt färd!

/ Anne
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT