![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vilket bra packningstips!
Det ska jag ta med mig… Pia |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja, alla sätt är ju bra förutom de dåliga
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Något vi alltid gör är skriva en packlista, och sen när vi packar upp efter resa skriver vi upp allt som inte blev använt
vi har minskat vår packning en hel del genom åren
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hemma använder jag nattlinne i bomull. Men med tanke på vikt och grekisk värme packade jag ner ett tunt slinkigt svart nattlinne med smala axelband och spetskant vid bysten eller där bysten en gång befunnit sig - en definitionsfråga.
Första natten här på Tilos Jag drog på mig det svala slinkiga nattlinnet som plötsligt utan förvarning nu satt som ett ålskinn på kroppen, dessutom bakfram. Släppte ner de smala axelbanden och försökte vrida nattlinnet som stretade emot. Efter ytterligare några försök gav jag upp och krängde av mig ålskinnet. Det var då jag upptäckte att det inte var något nattlinne utan en gammal underklänning, utan spets. En stund senare kröp jag ner i sängen omfamnad av min mans Medelhavsblå bomulls t-skirt modell x-large. Senast redigerad av sjöborren den 2026-05-20 klockan 15:39. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|