![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte! Jag gick bara förbi en gång. Men ta det du med ro, det behöver inte alls vara samma läge i augusti. De kanske dra ner på arbetet när det är mycket turister i omlopp - fast mest sannolikt är ju att de har semester själva.
Jag kom aldrig till Ag Nich/Spoa men gud vad häftigt det låter att bo på ett sånt ställe. Hur kommer det sig att du ska göra det? |
|
|||
|
|||
![]()
En jag känner, känner ägaren till "hotellet"i Ag Nicholaos.Alla rum med havsutsikt,egen strand... Där blir lugnt, men efter en sommar med massa stress, blir det gudomligt
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...de måste av naturnödvändighet vara snett över gata, d.v.s den sidan där Eva å Ellen (hon med det sällsynt goda omdömet..
![]() ...there are always Bilsom... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är inte Ellen som tycker så, utan Tina som bor i San Fransisco! Fast hela familjen är ju stormförtjusta i dig.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Mikke (pst,haru adressen te Tina?) |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog inte konstigt att du inget hört om bygget, det var ett vanligt husbygge bara. Just när jag passerade borrade de förmodligen i sten
![]() Men som sagt: det behöver inte alls vara nån fara i augusti, jag skulle nog inte ha nämnt det. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|