![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu får jag resfeber - av dina bilder! Hur skall jag kunna koncentrera mig på jobbet nu...
I tanken är jag redan på vägarna på Karpathos och njuter av friheten... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Under the trees (med friterade zucchinistavar) och stranden: ![]() ![]() När åker du? |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för detta, nu är jag både hungrig och "resfebrig"! Vi åker nästa vecka, så planering inför packning bör påbörjas snarast. Kanske imorgon...?
Dessa zucchini-stavar har jag drömt om sedan Janne för första gången nämnde dem! Stranden ser "helt OK" ut (underdrift), nu suger det i badtarmen också... |
|
||||
|
||||
![]()
Nästa vecka redan? Så HÄRLIGT
![]() Stavarna är ljuvliga. Men man ska INTE lägga tid på att fotografera dem med både kameran och mobilen för att kunna terrorisera folk därhemma ![]() Ett TUNT lager frityrsmet, generöst med oregano och ett under av krispig sprödhet. Fatet på bilden kostade två euro ![]() Vad jag inte åt den där dagen var deras sallad men den vet jag från tidigare att den var fantastisk. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Dessutom är grusstranden perfekt i mina ögon, det är otroligt bekvämt att ligga till en liten grop åt sig i grus. Jag tog med en näve grus hem därifrån ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg skal definitivt leie bil en dag! Nå fikk jeg reisefeber også..., har angret meg litt på at jeg valgt Karpathos..., men nå kjens det bedre
![]() Ia ![]() Senast redigerad av Ia den 2006-06-20 klockan 15:37. Anledning: Svarte på noe i feil tråd.. |
|
|||
|
|||
![]()
Men Ia, varför har du ångrat dig? Jag tror det är en kämpefin ö - så många människor kan inte ha fel!
Apellas vatten ser alldeles turkost ut, kommer jag dit så tänker jag inte kliva upp ur vattnet. På ett tag... Man får starta bilfärden tidigt på morgonen, så att man hinner iväg före den värsta hettan. Och A/C måste man nog ha... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråden är delad så att denna får fortsätta handla om Gitas frågeställning, att bila på Karpathos.
Ias boendeproblem avhandlas här: Länk till tråd inkfish/moderator |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kjempefine bilder forresten ![]() Ingrid |
|
||||
|
||||
![]() Citat: