![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilken underbar resa Bosse!
Kom du till Folegandros? Jag planerar in den i höst men vill gärna höra lite mer. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ar nu ater pa Naxos for slutspurten. Hann med 2 natter pa Paros mest for att aterse "min" frisor dar. Har klippt mej pa manga stallen i Grekland men hon ar bast. Passade samtidigt pa att besoka Antiparos, framforallt for ett besok i grottan. Som de allra flesta hoppade jag pa turistbussen, missade helt enkelt kollektivtrafikens skylt innan jag kopt biljett. Trots hojdradsla och att jag inte ar sa fortjust i tranga trappor tog jag mej bade ner och upp. Idag moln, det har jag langtat efter lange ![]() bosse |
|
||||
|
||||
![]()
Åtta veckor till Grekland för att gå till frisören? Den är rätt bra
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Från säker källa meddelas:
Bosse var snaggad den 6 juni på Naxos. Skäggstubben var det dock lite si och så med.. Tror inte hårsvallet var så yvigt när han kom till Paros drygt 3 veckor senare. Men som upplysning finns det två bra frisörer på Patmos i gränderna ovanför hamnen. För att inte tala om frisören på Syros! Så några problem att hitta "klippare" på öarna finns inte. Som regel tar dom 9 Euro, både dam- och herrklippning. Bosse: Ha nu bra dagar på Naxos och Santorini!!! Birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|