![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Det låter som en tråkig erfarenhet, men jag kan glädja dig med att det i alla fall inte är så varje gång!
När jag lämnade in mitt minneskort förra året på Kefalonia så la de bara över bilderna på en cd som gick att köra på det vanliga sättet - utan irriterande programinstallationer alltså. 7 € fick jag betala för det.Ruby |
|
|
||||
|
||||
|
Om man har 1 Gb kort, då är det väl bättre att använda DVD, någon som vet om den möjligheten också finns?
// Helén |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis det koster 7 euro å få bilder lagt over på cd, skal man ikke gjøre det så mange ganger før det lønner seg å heller kjøpe flere minnekort...
Jeg har 6 - 7 minnekort i ulik størrelse, og det pleier å holde. (Jeg tar masse bilder). Det er en "investering" til å begynne med, med kortene holder jo "evig". Når jeg kommer hjem laster jeg bildene over på dobbelt sett cd'er, ett sett til å ha hjemme og ett på kontoret som back-up. I tillegg framkaller jeg nesten alle bildene og lager album m bilder, tekst og ting jeg har samlet på reisen, så det er en omfattende (men trivelig) jobb. |
|
|
|||
|
|||
|
Vem sa att datorer sparar tid?
![]() ![]() ![]() Som kommer köpa flera extraminnen efter ha läst ovanstående. birgitta |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|