![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem Mikke och tack för senast från "de tre musketöserna" i Luleå! Vårt plan till Arlanda var över en halvtimme försenad också, så gissa om det var skönt att äntligen få lägga sig i rummet i Arlanda hotellby vid halv tre på natten. Efter en lååång frukost checkade vi ut från hotellet vid 12-tiden, tog det lugnt med lite dagbokskrivning och fika på Arlanda. Här hemma landade vi 16-tiden, några snöhögar syns fortfarande här och där, och isflak flyter runt på havet
![]() ![]() ![]() /Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ivi!
Tankade ner lite Karpathos-bilder hos Riitta, bl.a dom där ni är med.Konstigt nog så gick det bara att se vissa av video-sekvenserna, men det får vi greja allteftersom.Bra att ni kom hem och det var trevligt att träffas!! Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem Päivi också
![]() Det blev visst en del skrivet enligt Mikke ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Velkommen hjem; Mikke
![]() - i kveld har JEG hatt gleden av å nyte musikken på Pelagos en liten stund, via min brors mobiltelefon ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad häftigt !!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Att Pelagos-cd:n inte kommer att försäljas på tavernan betyder INTE att den inte kommer att kunna avnjutas ändå......blink,blink.... ![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Jaså,gör jag???
![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
hihi....det gör du nog.....mest varje dag, tror jag....
![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
....hehe.....jag vågade bara skriva en ynka rad med tre stycken ngt otåliga damer bakom ryggen..
![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Xroni sjunger förr full hals här i bakgrunden
![]() (roliga gubbar har Janne fixat för oss ![]() Bra Päivi att ni skrev ordentligt. Hoppas många hittar boken i sommar ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Xroni i dubbla upplagor, d.v.s. röstpålägg........Dom kan allt, grabbarna!!! Hoppas Kalimera-Janne&co hittar till Pelagos. Välkommen, kära du, till Pelagos med fru.... ![]() (fritt efter B.Liljefors) Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin upprörd dalkulla ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.....upprörda dalkullor är nåt vi vill gärna undvika här i Värmland.....
![]() Jag skäms oerhört och vill bli en av grabbarna/gubbarna igen....... Förlåt...förlåt..... Möjligen var detta en s.k Freudiansk felskrivning, då jag en gång fordom hade som flickvän B. Liljefors sonsondotter.....Ack,ljuva minnen....(suck) Skamsen Mikke.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kanon, Janne!!
Nu sticker ni snart, eller oxo är ni redan iväg......Hare nu så gött å hälsa dom därnere.... ![]() Mvh, Mikke (KfK) |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|