![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Håller med de andra om Alyki. Allt är verkligen nära och stränderna helt okej, jättetrevlig by. En annan stor fördel, som Marienne skriver, är just avståndet till Parikia eftersom taxi inte blir så dyrt när inte bussen går.
Vi bodde förra sommaren på ett ställe som heter Apollon, det ligger intill Manolis. De har både rum med kylskåp samt lägenheter. //Matte |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var i Aliki för två år sen...*viskar*: det var en underbar liten håla...vi bodde alldra längst ner på gatan som går till stranden...vi hade utsikt både mot öster o väster...jättefin sandstrand...affären är hyffsat stor så jag tror inte ni behöver åka in till Parikia....trafiken stängs av vid 18-tiden så det är lugnt o skönt...o det tar bara 20 min med buss in till Parikia om det blir för lugnt...
Ha en skön semester o berätta inte om detta stället för någon... ![]() Vänligen Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde en vecka i Alyki , mitten av sept, för två år sedan. Vi hyrde av Manolis och var jättenöjda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hmm, jag åker ju ner på lördag morgon och har fyra veckor till förfogande ![]() ![]() Hoppas att ni får det riktigt härligt ![]() /Birgitta, knappt 4 dagar kvar ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|