![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ett tips, ta med koftor och byxor.
Grekland börjar bli kallt på kvällar och mornar. Trevlig resa Monica |
|
|
||||
|
||||
|
[INDENT]hm
[/INDENT] |
|
|
|||
|
|||
|
"Kallt" är väl ett relativt begrepp. 25 grader på Rhodos i skrivandets stund enligt pålitlig källa. Men kofta, byxor och jacka har jag med mig ändå - det är ju så kallt på planet!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Och på dagen är det varmt i solen, men på kvällen är det ruggigt. Monica |
|
|
||||
|
||||
|
Ønsker deg en deilig ferie på Karpathos, Ella
Kari
|
|
|
|||
|
|||
|
Haha, låt oss inte tjafsa om detta! Min kompis på Rhodos är kanske mindre frusen än du. Hur som blir nog jättebra ändå. Nu åker jag, kallt eller ej!
|
|
|
||||
|
||||
|
Det gick att gå kortbyxor och t-shirt på Karpathos kl 12 på natten iaf
|
|
|
|||
|
|||
|
På Rhodos där jag befinner mig just nu behövs ännu ingen jacka/kofta på kvällen. Och då är jag VÄLDIGT frusen av mig
. Det skall dessutom bli varmare nästa vecka.
|
|
|
||||
|
||||
|
Härligt! Hoppas det håller i sig hela veckan ut...och helst en vecka till
![]() Vi hade nollgradigt i natt här hemma... Ivi -avgång till Karpathos från Arlanda 9.05 på torsdag 21/9
|
|
|
|||
|
|||
|
åååååååååååå vad jag längtar! Nedräknaren säger 5 dagar, 11 timmar och sen tickar det på
Vi ses på Arlanda Ivi!
|
|
|
||||
|
||||
|
Jajamen! Sambon Lasse har en blå Kalimera-tröja på sig och jag ser så där fånigt lycklig ut, så ni missar nog oss inte!
![]() Ivi
Senast redigerad av Ivi den 2006-09-15 klockan 21:46. |
|
|
||||
|
||||
Å vad kul att det äntligen snart är dags! I sju månader har jag väntat och längtat! Även jag åker med 9.05-flyget på torsdag. Kalimeratröja på förstås! Myggmedel och magtabletter inhandlade idag. Och en jacka mot den beryktade blåsten. Ska bli jättekul att ses!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ska bli skönt att komma ner även om jag egentligen inte är så sugen denna gång. bosse |
|
|
|||
|
|||
|
Vår längtan ner till Karpathos är nästan för stor (om den nu kan bli det)
Båda jobbar stenhårt in i det sista, moroten heter KARPATHOS! Så det är nästan champagne läge på planet Vi ses på torsdag! Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Idag kan jag med rent samvete skriva i detta inlägg.Imorron Karpathos !!!!!Planet går 16,00 från Kastrup.Nån Kalimera,som ska med ?
|
|
|
||||
|
||||
|
KALO TAXIDI , NYYYYYYT og ha det DEILIG A L L E som reiser til Karpathos nå i helgen
- og ha en kjempekveld den 22 september Jeg kommer etter om 2 uker , MEN da har jo dere reist hjem Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Ses på torsdag ![]() bosse |
|
|
||||
|
||||
|
Trevlig resa till er alla som i dagarna åker till Karpathos!
//Zanét |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det har väl aldrig känts så underbart att titta på nedräknaren, efter en oootroligt häktisk valspurt och 12 timmars valarbete in i absolut sista stund känns det bara sååååååååååååååååååå Yes, på torsdag om bara 2 dagar så....lyfter vi!! Lisbeth ...... |
|
|
||||
|
||||
|
Ha en kjempefin ferie, alle Karpathos-reisende!
Jeg vet jeg ikke burde være misunnelig, som har vært to ganger der nede i sommer, men jeg er det allikevel...
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|