![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ska vidarebefodra tipsen till henne, tack!
Nej, det behöver inte vara en ö iofs, men ngn charterort ska det vara iaf. Fler tips? |
|
|||
|
|||
![]()
... som gjerne betyr høyere priser og varer som er "tilpasset" turistene...
![]() Har ikke peiling på hvor man kan ta charter i år, men det går nok ingen turer til Volos... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Admirala;70419]... som gjerne betyr høyere priser og varer som er "tilpasset" turistene...
![]() Ja, så sant, men nu reser hon med bla sina föräldrar, som är både sjuka och handikappade, och som vill ha det så färdigserverat som möjligt, så då får det bli charter. Mvh/Lena. |
|
|||
|
|||
![]()
Mykonos,Zakynthos,Kefalonia(Argostoli)
Peloponnisos(Nafplion), Lefkas(Nidri),Korfu................. |
|
|||
|
|||
![]()
Varför inte prova på en avgiftningskur på ex Agathonissi?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sssss, jag är ganska övertygad om att hon inte VILL bli avgiftad.
![]() Så på Agathonissi kan man inte tömma plånkan? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta - där finns både Chania och Rethymno med en massa turist- och vanliga affärer. Och så har de hotell som är handikappanpassade...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kalamata självklart här finns det både de genuina grekiska och billiga i gamla delen (slutet på "fina gatan"). "Fina gatan" med alla märkes affärer samt turiststråket på Seefront där föräldrarna kan sitta/ligga och ta det lugnt medans dottern handlar. Kalamata är också platt och därför lämpligt om man är sjuk eller handikappad.
Agda Senast redigerad av Agda den 2007-01-12 klockan 16:57. |
|
||||
|
||||
![]()
Nidri? Hm, jag som just sagt åt henne att i Nidri fick man leta efter shopping med ljus och lykta...
![]() Däremot Korfu tror jag också på. Senast redigerad av inkfish den 2007-01-11 klockan 22:52. Anledning: långt citat |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|