![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Snart har jag Kalymnos för mig själv,ser det ut som
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nä då! Jag vet att ni har massor av grekiska vänner som ni fått genom alla år där och ni är i ett annat läge när ni åker dit....kanske lite som att åka till "sommarstugan"
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Lena, et lite tips kan være å "se selv" mht "mysighet"!
Gå inn på google.com, skriv Kalymnos i søkefeltet og klikk på "images". Da får du over 9.000 treff (mesteparten fotos) på Kalymnos! |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen risk så länge jag åker till Grekland
![]() bosse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Bosse, en vän i nöden
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg er blant dem som har besøkt Kalymnos en gang, i 1995.
Vi likte ØYA, leide mopeder og fartet rundt til fine små plasser ![]() I Melitsahas bodde vi godt, høyt oppe i "mørdarbakken", og utsikten til Telendos var v a k k e r ![]() Det eldre ekteparet som hadde det lille supermarkedet nedenfor oss, ved stranden, var bare s å koselige ![]() Vi fant en trivelig liten(?) hjørnetaverna med god mat, tror det var et Kalimeratreff der for et par (?) år siden. Vi spiste også et måltid i Massouri vi ikke har glemt, har aldri smakt bedre "Lam leg" noe sted, hverken før eller senere ![]() MEN, vi likte ikke så godt Myrties og Massouri, sorry, syntes som Lissi at det var altfor mye turistpreget. Pothea besøkte vi kun på dagen, men der ville jeg gjøre meg bedre kjent, kanskje bo, om vi skulle legge noen feriedager til Kalymnos igjen. Dere som er kjent i Pothea, er det trivelig å ferdes der sent på kvelden? Grunnen til at jeg spør om det er at en bekjent av meg, som er g o d t kjent i og elsker Hellas, sa at Pothea var den eneste byen hun hadde besøkt, hvor hun ikke hadde følt seg trygg med å ferdes ute! ( hun har vært i Athen.....) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte vad jag skall säga
![]() ![]() ![]() Vi är ju ändå många som återvänder och återvänder fast vi har sett många andra öar också ![]() Riitta,Kalymnos,Karpathos och Atenälskare ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit i Pothea på nätterna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Har varit på flera andra ställen och letat efter något ställe som jag känner lika mycket för som Kalymnos men har inte hittat det än ![]() ![]() Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ingen risk, Riitta! ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med,vi är ju några stycken
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om man bortser från Myrties och Massouri, som är trista nedslitna turistgetton, så är Kalymnos mycket genuint grekisk. Pothia är en liten "storstad" med en mysig ganska väl bevarad äldre stadsdel. Vacker natur och lagom stora avstånd för utflykter på moppe. Vi bodde i maj 2006 på hotell Thermi i Pothia. Panoramautsikten över hamnen uppvägde bullret från trafik och näringsställen. Kalymnos rekommenderas å det varmaste!
|
|
|||
|
|||
![]()
Riitta, så länge vi kan gå och stå så är du inte ensam på Kalymnos. Den har blivit vår favoritö.
Systrarna Lena o Siv ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ger ju aldrig upp,eller hur
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nei Riitta!
I fjor reiste 12 stykker (familie) til Kalymnos etter anbefaling fra meg. De var enstemmig enig i at det ikke ble siste gangen.De elsket øya og dens gjestfrihet. Astri |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|