![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vilka färger föredrar du? | |||
Svart |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 56.18% |
Vit |
35 | 39.33% |
Mörkblå |
16 | 17.98% |
Ljusblå |
19 | 21.35% |
Grön |
9 | 10.11% |
Turkos |
27 | 30.34% |
Gul |
7 | 7.87% |
Röd |
20 | 22.47% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 89. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det jag undrar är om det ser konstigt ut om trycket kommer på brösten. Om ni förstår vad jag menar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kalimera-tröjorna har ju även de text på brösten så om ingen haft problem med det tidigare så går det väl bra på linnena också, även om det är lite skillnad... ![]() Janne: Vet du vad linnena kommer att kosta?? Senast redigerad av Siri A den 2007-02-13 klockan 09:58. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nej, allvarligt, det ser inte konstigt ut bara trycket inte är för långt så det så att säga börjar gå inåt mot ärmhålorna. 20 cm är lagom längd tror jag. Om jag jämför med min kalisperatröja (small) som jag just nu råkar ha på mig, så bör trycket vara 4 cm kortare och sitta 4 cm lägre. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Annars tycker jag att det kan vara snyggt med tryck/loggor längst ner på sidan, typ vid höftbenet. Men i det här fallet, med ett avlångt tryck, blir det nog bäst att sätta det på hyllan. Alternativt ha baksidans tryck längst ner på ryggen. Men jag är iofs ganska färgad av sportkläder och deras utformning. /Charlotte! |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med att det blir HÄRLIGT med linnen!!
Texten som på tröjorna blir bra! Färger svart, blått ! Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Smithan |
|
|||
|
|||
![]()
Skulle gjerne kunne
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Så nu kan jag oxå bli ägare av en eller flera kalimera-linnen. Jag föredrar svart och rött linne men röstade även grönt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Modellen ser ok ut. Camilla blir säkert en perfekt modell så vi får vänta på hennes omdöme. Handlar ett oavsett färg och flera om det blir några andra färger än svart. Vet att svart är väldigt modernt just nu men gillar det inte ändå.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Klassiskt svart och vitt röstade jag, även om det vore kul med ett korallrosa ("min" sommarfärg). Klart att texten ska sitta på bysten, annars ser det konstigt ut. Annars tror jag det blir snyggast med text som går över hela linnet, som på T-shirten - det är ju viktigt att "varumärket" exponeras ordentligt, eller hur?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Annars så tycker jag att textplaceringen på den bilden jag la in i den tidigare linnediskussionen är bra: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=7896 Hoppas på att kunna beställa snart! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Linnet ser bra ut.
Texten skall väl sitta där det blir bäst. På bröstet. Texten kanske dock kan vara lite mindre fram. Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Detta blir kanon-bra!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En variant på tryck skulle vara att ha den längs med i midjehöjd, alltså uppifrån och nedåt, lite fräckt. Gärna på vänster sida. Är då inte känsligt för rörelser och sprickor längst med, utan det följer textilen. Inte ovanligt när det gäller "reklam" att sätta det längst med ett plagg. Skulle kunna bli jättesnyggt. Grönt.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle gärna ha ett eller flera Kalimera linnen om trycket inte sitter på bröstet, det är inte fel att ha det längst ned på ryggen.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
För mig får trycket sitta var som helst bara jag kan handla linnet i en annan färg än svart.
![]() och gillar lite mer glada färger som rött och turkos. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Svart är inte min favoritfärg, men det är praktiskt att resa i. Smutsen syns ju mindre än på tex. ett vitt linne
// Lort Helén ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror helt säkert att linnena kommer att finnas i fler färger än svart!
Lissi - som älskar svart OCH klarblått! |
|
||||
|
||||
![]()
Min sambo kom in och tvingade mig att rösta på svart och rött. Sen undrade hon om det kommer kalimeratoppar... en del blir aldrig nöjda
![]() Själv skulle jag vilja ha en kalimeraslips ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas verkligen att k-linnen utökar sortimentet, men nu måste jag bara krångla till det lite
![]() Jag skulle gärna vilja ha ett linne med lite bredare axelband eller man borde kanske mer kalla det för en ärmlös top. Vidare önskar jag bomullstrikå med några procent elastan inblandat. Färgen svart är helt ok för min del ![]() //Zanét ![]() Senast redigerad av Zanét den 2007-02-18 klockan 20:34. Anledning: Irriterande frånvaro av radbrytning |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|