![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Själva hade vi avvaktat att beställa biljetter på grund av osäkerheten med Fly Me. Tack och lov.
![]() Jag hoppas att allt löser sig för er som hade beställt biljetter. Jag tänker på er. ![]() Annika/GBG |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Sterling !!!
![]() Bokat om från don`t "Fly My" till Sterling till en kostnad av ca:1600:-/st t.o.r Aten ! /Tom |
|
||||
|
||||
![]()
"Den enes död, den andres bröd"
Snacka om att utnyttja/använda situationen till att ta marknadspoäng! |
|
||||
|
||||
![]()
Läser på ett annat forum om två familjer som skulle semestra tillsammans och nu förlorar 19 000
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Usch,vad ledsen man skulle vara,som man sparar till sin semester och så allt förgäves:-((
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jo visst tar de poäng men det blir ju många glada för.. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja jag hoppas det. Jag har kollat lite, men det går inte att få fram några avgångar Arlanda-Sturup när jag ska åka. Vet inte om det beror på att de inte kör den sträckan då eller om det är fullbokat (eller om de håller på kursa
![]() Citat:
Och självklart är det jättebra för många, särskilt för dem som är strandsatta ute i världen att få komma sig hem. Fast det skulle inte förvåna mig om Sterling får ersättning någonstans ifrån för sin givmildhet... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas bara att inte allt för mycket pengar gått till spillo... ![]() Lycka till och ha en trevlig resa... Hoppas att alla ni andra som också har förlorat era biljetter ändå kommer att ha en JÄTTE BRA sommar oavsett om ni kommer till Grekland eller inte.. ![]() // Siri ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|