![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Monica! Gissa om du och jag ska dricka oss svenskt blågula på Tsikoudia, detta måste firas! Har du tid och lust ska jag ta med er till härliga Leventis, annars finns det flera "skandinaviska" barer där vi kan slå klackarna i taket och visa vilsna småttingar hur man festar på Grekiska
![]() ![]() Ha det gott så länge! Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
När man bokar med Apollo på internet så får man plocka bort en massa "krams" själv, typ mat, avbeställningsskydd, reseförsäkring och transfer.
Gunilla som aldrig betalar för "krams", ska det vara billigt så ska det! |
|
|||
|
|||
![]()
Fast ibland kan det ju vara billigare och boka med transfer,beror ju på hur långt ifrån flygplatsen man tänkt åka.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte inte på det, blir alltid hämtad på flygplatsen!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
För oss t.ex skulle det bli en tusenlapp,t.o.r Chania- Rethymnon,med taxi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu för tiden går det lokalbussar från flygplatsen i Chania, hela 3 om dagen var det i fjol... Men det är 2 fler än vad som går till vissa byar en gång i veckan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det var bara taxi som gällde, vi frågade efter buss, fick till svar att det inte gick några. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Från Chania TILL flygplatsen går de: 06.00, 09.00, 18.30 Det kan variera med säsong, men när jag var där i januari, maj och september ifjol gick det då bussar, jag SÅG en och blev oerhört häpen. Vi ringde till och med och fick det bekräftat. Priset per person och enkel resa är 1.90 euro... Hållplatsen ligger på hörnet av terminalen. Vid den bortre utgången, den lilla på kortsidan, där transferbussarna brukar stå. Eller låg, vi pratar ju trots allt om Kreta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ivi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|