![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Som Hellen skriver: Hemresan är ju viktig att boka på plats när man närmar sig den.
Ang. utresan så skulle inte jag boka på förhand när det gäller en lördag i juni (kanske med undantag av grekernas "pingsthelg"). Däremot när det gäller fredagar så skulle jag rekommendera bokning även i juni - många greker åker ut till öarna fredag-söndag. |
|
||||
|
||||
![]()
När är Grekernas Pingst 2007 ?
|
|
||||
|
||||
![]()
För ett par år sedan var det omkring den 18-20 juni såvitt jag minns, men jag har tyvärr ingen grekisk almanacka så jag vet inte när den är i år.
Någon annan som vet? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Under rubriken om Grekland helgdagar som du når från Kalimeras första sida finns alla helgdagar.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Pingsten finns dock inte med på listan över helgdagar för 2007. Någon som vet när den infaller i år?
Smultron |
|
||||
|
||||
![]()
[INDENT][INDENT][quote=Smultron;83506]Pingsten finns dock inte med på listan över helgdagar för 2007. Någon som vet när den infaller i år?[/INDENT][INDENT] [/INDENT][Smultron[/quote[INDENT] Pingsten inträffar alltid 50 dagar efter påsken ,så kolla när den grekiska påsken är så vet du.I år samma som vår pingst ser jag nu
[/INDENT] Senast redigerad av ciakoohler den 2007-04-10 klockan 11:36. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|