![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit på Zakynthos och kan instämma i att det är en grön ö med både berg, mycket fina stränder, rikt fågelliv och havssköldpaddor. Däremot har jag inte varit i Kalamaki så jag kan inte svara på hur det är där. Men det lär vara bättre att bo där än i Laganas, som är värsta partystället och som dessutom börjar bli slitet och nergånget. Har jag hört, det vill säga...
![]() Jag höll mig undan turistställena genom att bo i en liten by som heter Vassilikos (vid Porto Roma) och där var det i alla fall härligt! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Kungen84!
Du har kanske läst mitt svar i tråden http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=8253? Som tillägg kan jag göra att vi hyrde bil en dag och gjorde några utflykter - utan problem hann vi besöka båda de två "spetsarna" längst ner på vardera sida av Kalamakikusten för badstop. Dessutom stannade vi på en Lidl-butik och försåg oss med lite grekiskt vin att ta med hem. Zante är en väldigt grön ö, vi var där kring midsommar och fick även vara med om ett rejält åskväder en natt, morgonen därpå var det soligt igen. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack!
Blir nog att man bokar Golden Sun Kalamaki imorrn ;P Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-14 klockan 10:16. Anledning: Lång citering |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|