![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är resenär!
![]() //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Stina
Mycket bra svar från dig. Jag är också resenär men råkar bo i Grekland. Varför jag skrev detta är efter att ha suttit en timma och lyssnat på en kvinna från Oskarshamn sitta och beklaga sig. Det går inte att äta maten här det är för varmt, kallt. Det finns inget svensk kaffe och Kalles kaviar. Till slut frågade jag vad hon gjorde här och fick till svar att hon ville åka utomlands. Jag sa några väl valda ord som inte lämpar sig för tryck ock gick sedab därifrån. Hennes gubbe tittade medlidande på mig, han kan inte ha haft det lätt. Uffe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nästan allra värst är de som ständigt tror sig bli lurade på växel, priser osv. Har aldrig sett på maken till hederligt folk som de som jobbar i grekisk turistnäring. Jag kollar inte ens notor osv noggrannare där än här hemma, snarare tvärtom. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bra sagt inkfish ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dina väl valda ord antar jag var negativa, vore det inte bättre att bemöta gnället med vänlighet. Du blev inte glad över grekkritiken men det ger inte dig rätt att vara ovänlig och fortsätta sprida gnäll. birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|