![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja...........nu rullar det på, jag vet att Ivi & Lasse kommer i maj (troligen inte i Juni) och andra...ja?!?!Om det inte blir fler än vad det ser ut att bli "idag" så tror jag att vi skjuter fram det lite i tiden kanske det blir bra i Augusti???? Vad sägs?? För en träff här i Fiskmåsarnas stad skulle väl smaka : )
|
|
|
|||
|
|||
|
Lisbeth, att fler inte har anmält sig kan kanske bero på att tråden varit "i träda" så länge. Två kalimeraner som jag har kommunicerat med hade ingen aning om denna tråd...
|
|
|
||||
|
||||
|
O jag har redan beställt tågbiljett.Pris Bjuv -Sth 190 kr och jag har ju som de flesta vet närmare släkt att besöka.så ingen skada skedd.Men blir det fest så blir det.
|
|
|
||||
|
||||
|
Inget mig emot om en träff den 9:e..
Camilla |
|
|
|||
|
|||
|
Och Karinafp har tänkt att komma, bara hon nu hittar denna tråd
...Karin - har du vaknat?
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har bokat hemresa från Grekland för att hinna. Vore trist med en vanlig ledig helg hemma
busse |
|
|
|||
|
|||
|
Vi är på Kreta då...men Ni får det nog trevligt utan oss...
|
|
|
|||
|
|||
|
Jaha ....det här wser ju roligare ut!
Vi planerar att "köra" en träff i trädgården, nu blir det lite logostik då.... Maila gärna till mig vad ni kan ta med er i matväg så lägger jag ut på Kalimera hur/vad som finns på bordet! Tid blir väl lagom siså där runt 18:30 kanke....Och Cia behöver du sovplats så har vi ett matrum Det här känns jättekul! Själv klart Bosse blir det ingen "vanlig"helg!! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Och visst kommer vi!!!! ![]() ![]() ![]() (Den 9 råkar vara P-Os födelsedag dessutom..... )Karin med familj |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|