![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tro inte allt du ser o hör. Det mesta har en förmåga att blåsa bort här. Själv skulle jag gärna ta lite regn för blommornas och fruktens skull.
Uffe |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Det låter bra.
För det vet jag att det är osäkert med vädret i maj. Men så många regndagar....... Du kan få lite regn till dina blommor, innan eller efter vi har åkt.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|