![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
kaffeouzo? någon som vet . kan man blanda själv? kallt ,varmt .Taverna med god fisk och fortfarande färsk kalimari inte fryst seg. MIKES taverna vet inte gatunamnet men g:a stan paralellgata med Sokrates ungefäri höjd med cafeet under fikusträdet Gudomligt!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaffeouzo finns att köpa på Lindos Supermarket mittemot hotell Constantin. Det är färdig blandat så, super gott!!!!!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns ett fint matställe som heter Yamas o ligger på October street 28 där är bra service o man får mycket mat. Efter maten får man vattenmelon som är kall o god..
Sen har dom ett jätte gott vitlöksbröd som är gott till den grekiska salladen.. Längtar ner till Rhodos så den 26 aug är bord resarverat på Yamas.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte varit på Rhodos på några år, men när vi var där blev vi introducerade av sonen, som arbetade som guide, till några kanon restaurang.
Wonder, en fantastik restaurang där gorment mat serverades på vita dukar i trädgården. Allt till rimliga priser. Mandala som ligger på en bakgata i gamla sta´n. Mat av alla de sorter till bra priser. Tobbe S |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan där ute....
Någon som har "ny" info om Wonder?? Såg "bra" rekomendationer ang. den resturangen nyss ( tror det var Fritids-resor) i en brochyr om Rhodos.Kallsta' har ju turer dit i år..... ![]() ![]() ![]() Väntar nyfiket på svar om d' kan va' nått?? |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Hittade följande länk till Resurant Wonder, där ni kan hitta mer information. http://destinationkos.eu/wonder/ MVH Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Tobbe S.
Tusen tack för svar! ![]() Nu har jag kollat runt litet..... tjusigt! Jag har ju mina ställen på Rhodos,men om andan faller på så...... vem vet? |
|
|||
|
|||
![]()
"Mine" spisesteder i Rhodos by:
Yannis, Bistro l'Auberge (obs fransk/middelhavsmat), Alexis. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|