![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, bra idé. Jag undrar hur det är med fyrhjulingar, om de räknas till det eventuella förbudet. Är bara 19 och haft körkort kortare än ett år, kan va problem med bil då... och moped när jag inte har A-kort, så då hoppas jag på fyrhjuling!
|
|
||||
|
||||
![]()
För fyrhjuling gäller vanligt B-körkort, så det ska inte vara några problem.
|
|
|||
|
|||
![]()
Janne!
Du som ska besöka så många öar i sommar, Du kan fylla en egen tråd med A/B-körkortserfarenheter! Jag lovar i allafall att besöka moppeuthyrarna på Antiparos när jag är där i juni och kolla om de har fattat att de är med i EU och måste rätta sig efter nya regler! :-) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas verkligen att det går att hyra moppe på Antiparos, kommer att följa din rapport med stort intresse, vi åker inte förrän i slutet av juli. // Helén- som håller tummarna |
|
|||
|
|||
![]()
Liten utvikning inom ramer för ämnet
![]() ![]() Exempel: Vissa uthyrare i vissa länder kräver att man skall haft körkort i ett visst antal år innan man får hyra. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag mailade Vägverket i förra veckan och beställde ut "Certificate of Swedish Driving Licence" åt oss båda om vad som ingår i vår körkortsbehörighet. Det fanns ju en intressant diskussion om det här förra året. Vi får se om det fungerar väl på plats!
Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Det ska jag absolut göra.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|