![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Admirala - för er är det ju fortfarande jättebilligt.
Norge 144 Sverige 100 Grekland 89 Du ser. Jag trodde Island skulle toppa men Norge var värre. Island ligger på 139. Homeros: håller med dig om allt! För var det superbilligt, det är det inte längre, bara billigare än här - och värt varenda spänn ![]() En grej jag funderat på är boendet. På drachmans pris prutade man i 500-steg, numera prutar man i 5-steg. Det skiljer alltså mycket mer i varje steg nu än det gjorde med drachman. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Og 70 cl Tsantali Ouzo koster 239 kroner... |
|
||||
|
||||
![]()
Admirala - när jag var liten turistade vi i Norge på sommaren. Det går nästan inte längre för det blir svindyrt. Vår krona duger inte till nånting
![]() Men åk till Sverige och handla, du kommer att tycka att här är jättebilligt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Haha.. Jag hörde något om att vi har blivit skandinaviens polacker... då med tanke på den gamla Zloty-eran och billig arbetskraft. Inte ovanligt med svenskar som utför lågstatusyrke (fånigt namn) i Danmark och Norge. Jämför lönerna! Måste vara grädde att komma från våra kära grannländer ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av ricky den 2007-07-06 klockan 23:18. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vi skulle ju kunna låta Lars Danielsson organisera ett militärt anfall på Norge.. Då blir SEK snart NOK
//PO ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|