![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg er så enig, så enig!! Kreta er da uten tvil dronningen blant øyene, og har stort sett alt det alle de andre har, og så en god del i tillegg. En liste over de beste greske øyer uten Kreta, kan man vel nesten ikke ta seriøst....
![]() ![]() ![]() Det eneste argumentet kunne være at Kreta stiller i en egen klasse, hevet over all konkurranse...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() För övrigt en rolig idé att rangordna sina öar, men oj så svårt!!! Det jag tyckte om en ö när jag var där för XX antal år sen, skulle jag kanske inte tycka i dag. Kul att se hur olika Inkfish och Babsan placerar öar som Tinos, Santorini osv. Senast redigerad av Marianne den 2007-07-07 klockan 16:51. |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer min lilla lista! Dom tr första var ingen tvekan om, sedan var det lite knepigare
![]() 1. Kalymnos 2.Karpathos 3.Samos 4. Kreta 5.Korfu 6.Thassos 7.Kos 8.Paros 9.Lefkas 10.Agistri Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
OJ så svårt!!
Tilos Patmos Kefalonia, Peloponnessos Aten med Attikahalvön...fast på ett sätt är den ju ändå favorit nr ett alla andra tider på året! Symi....förlovningsö! Kreta Parga - Zagoria- Ioannina området med Kalmabaka/Meteora Thessalonikiområdet med Sithoniahalvön... Evia..fast där har vi inte sett hela än... Skopelos - vilka stränder!!!! Angistri för sin litenhet och alla vänliga människor! Kalymnos Paros-Antiparos Herregud inte kan man rangordna egentligen..alla öar/platser har SÅ speciella minnen! Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|