![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Här på bostadsområdet som lever granne med ert område har vi haft en ganska livlig diskussion om det kan vara någons katt som har fastnat i ett kloakrör men nu ska jag genast gå ut i vår maillista och dementera dessa uppgifter, det är ju bara nyblivne pensionären Arne som övar på sin nyligen inköpta Bouzuki, kanske lämpligt att göra kopia på mailet till djurskyddsföreningen på Norrbyskär också så de vet vad som händer. Skål! ![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Väldigt fin bouzouki,Arne
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan detta va nåt för hustrun Arne?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De värsta inkastare mötte jag i Piraeus... de gav aldrig upp. Trots att vi i hela sällskapet var greker och de brukar ju vara lite lugnare då....Men annars har de allra flesta varit trevliga.
Men visst är det jobbigt ibland... då brukar jag säga "vi har ätit"....vad ska de då säga? -Ät igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har vi också sagt och då har de svarat att vi kan ju titta på menyn ändå och komma tillbaka i morgon.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det här var alltså ett svar till Muffins men det hamnade under Gilas inlägg (tryckte på Muffins svaraknapp!?).
|
|
||||
|
||||
![]()
Inläggen hamnar i kronologisk ordning - olyckligtvis. Det bästa sättet är alltså att börja svaret med "muffins:" eller citera en KORT bit av det inlägg du svarar på - då syns det vem du svarar.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|