![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Till och med jag (54 år) vågar, en sol + en delfin, håller inte så länge tyvärr, en vecka ungefär om man badar mycket. Kostade för ett par år sedan 5 € på stranden i Kato Stalos.
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har sett en tjej på Kreta som fick hemska hudreaktioner efter en hennatatoo.Jag skulle låta bli!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Har också hört om hudirritationer o typ brännskador. Men hur vanligt det är vet jag inte. Vet jag läst artiklar om det i typ Aftonbladet eller liknande.... Kanske går att hitta om man söker på nätet.
//Camilla. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
![]() Min son gjorde en tatuering när vi var på Zakynthos. Det gick hur bra som helst. Den gick dock bort ganska snabbt. Men det är klart har man allergier av något slag kanske man bör avstå. ![]() MVh Nicka |
|
|||
|
|||
![]()
Läste någonstans att man ska undvika henna med ppd i, det är förbjudet i Sverige och finns i den blå och svarta, finns på "semesterorter"
läs vidare http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/...349593,00.html Senast redigerad av LN den 2007-07-17 klockan 12:32. |
|
|||
|
|||
![]()
Det är klart att du vågar. Problemet är att hennan kan färga, jag vet att många hotell tar betalt för lakan om tatueringen har färgat av sig på dem. Jag tror inte att sån färg går att få bort.
//Ingela |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|