![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Den nya telefonen har en annan sensor som gör att den tar bra bilder även i sämre ljus. Speciellt gäller det plusvarianten, enligt de recensioner jag har läst.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag har också sett det, men jag ska inte ha plus så jag tror att kameran är samma som i min femma. Om jag fattat rätt är MP inte fler än i 5, men i 6+ finns optisk stabilisering.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Här är en annan test av kameran. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - noen ganger tar t.o.m min 4S gode bilder i dårlig lys og, men gjennomgående er kameraet best da ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är även min stora favorit.
|
|
|||
|
|||
![]()
En fin berättelse Ink. Man får tillbaka den där gamla känslan man hade på öar som Amorgos. Vi har väl tyckt att vi blivit lite för medelålders+ för att kajka runt som öluffare, men man längtar verkligen till det "genuina" Grekland där det finns kvar
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte luffat på flera år, jag nöjer mig med flygplatsö/Aten + EN ö där jag lägger huvuddelen av resan. Numera känner jag inte behovet att se olika ställen under en och samma resa, jag vill bo in mig där jag är istället.
Att hålla på och packa upp och packa ner uppfattar jag bara som jobbigt numera. Jag vill BO. |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Och med tips på fin musik också, fastän jag kände inte igen musiken från tv-serien.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns en video på youtube med stillbilder från filmen - och den här låten. Så någonstans finns den
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Grekisk musik berikar! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack ni andra också!
![]() Det är så skönt när det finns folk som direkt förstår när ens känslor löper amok sådär ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|