![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lika lång och svår som Borats baddräkt?
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte följt tråden så kanske någon annan redan har svarat. Här på Skopelos är det många som solar topless, främst grekiska tjejer, och damer.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha, är jag pryd om jag inte vill ha två fläskkotletter, dansande i magtrakten, så fort jag rör mig?
![]() ![]() //Inger |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kör med den gamla klyschan " been there done that " så kan man tolka det som man vill
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är toppless jämt på stranden.
Borats mankini ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kikh, jag ser fortfarande inget, 3 minuter senare, mitt fel skulle gått längre upp och kollat.
Inte visste jag att Arne hade en sån kropp ![]() ![]() ![]() Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tur att du hade bildbeviset, annars hade jag aldrig trott honom
![]() Monica som nu ska åka till IKEA och handla i matshoppen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu idag är årets hemskaste shopping gjord, dvs prova bikini/baddräkt...Vad det blev?? En jättefin prickig svartvit BADDRÄKT!!! Den kommer jag att kunna njuta i på stranden och jag har inget behov av att vara brun på magen heller
![]() Jag är verkligen inte pryd på något sätt och alla får för mig ha precis vad de vill på stranden men jag måste ju för den skull få säga att allt man ser inte är snyggt eller passar på personen...och jag vill inte ha topplessdamer alldeles bredvid mig. Den friheten måste jag få ha utan att kallas pryd. Lissi - som gillar denna tråd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Fy vad jag blir avundsjuk ![]() Lucky som langtar efter senapsill och ahlgrens bilar |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill inte ha hundar, kvinnor med krullpermanent eller barnfamiljer alldeles bredvid mig.
![]() Nä men fyyyy.... så får man väl inte tycka... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ja den är kul den fär tråden
![]() ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan gissa vad du hade med dig hem......mmmmm godsaker
![]() Ja, jag far val oxa planera in en lordagseftermiddag och fylla pa skafferiet ![]() /Lucky som bara har LITE lingonsylt kvar i kylskapet |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh, som faktiskt skämtar nu |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|