![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Visst blir det resa i höst! 15-29 sept, Gerani på Kreta!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Samos väntar!
18 sept till 2 oktober. Pia |
|
|||
|
|||
![]()
..undertecknad lämnar det regniga Värmland och far neråt Rhodos/Karpathos den 9:e september för 3-4-5 veckors vistelse....
![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
I mitten av September bär det av till Tilos. En två eller kanske tre veckor.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Kalymnos den 7 september och stannar till den 28, alltså 3 veckor
![]() ![]() Siw Lena o Ulf ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är några år sen sist, men runt 20:de september blir det en resa till Grekland, har jag tänkt. Har dock inte bokat än. Väntar in nån billig restis, om inte nåt annat oemotståndligt alternativ dyker upp.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Klart att vi åker till Grekland nu i höst. Det blir 2 veckor i slutet på september. resan blir av till Thassos. Ser så fram mot den. Njuta av värmen,maten, människorna och de goda vinerna. men för att inte glömma den härliga naturen. ha det så gott alla ni. mvh/ HELEN ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimera på er alla.
Här sitter jag och längtar tills vi ska åka till Thassos i mitten på september. Vi blir där i 2v. Det ska bli helt underbart. Snart så börjas det att planeras. Skulle vara skoj och veta om det är flera som åker till Thassos samtidigt. Vi åker den 19 och kommer hem den 3okt. Vi ska bo i Skala Prinou. Ha det så gott alla ni. Mvh/ Helen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Planen är att fara 1 vecka den 15/9, men än så länge är resorna för dyra anser jag....men till grekland måååste jag! :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har vårt ( hittil ) lengste opphold i Hellas å se fram til
![]() - ukene skal tilbringes i Dodekaneser'ne, vi starter på Karpathos 7.oktober ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åker nästa lördag med väninnan 1 vecka till Paros. Sedan åker jag med maken 25 september 3 veckor till Zakynthos. Köpte var sin enkel resa för 398:- Åker hem från Aten med SAS och fick betala 2562:- för oss två helt OK eller hur
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir det..
Två veckor på Kefalonia 15-29 sept ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tilos 2 veckor i höst med boende på Annas.( men jag undrar fortfarande varför det inte blev Tinos
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja , vi åker till Kreta , Agii Apostoli .
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jajamen, idag är det exakt två veckor tills jag och min granne åker till Leros, en ny ö för mig. Två veckor ska vi vara där. Jag längtar verkligen efter den speciella greklandsdoften, maten, vattnet, musiken...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åker till Chania om 15 timmar och stannar minst resten av det här året.
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Jodå, det blir en vecka till i Grekland. 26 aug åker vi till Samos för första gången. Hoppas på en härlig vecka med mycket nya upplevlser.
![]() /Kerstin & Gordon |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker den 25 augusti för 4 veckor
![]() Alpo |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att det är några av oss som har resor kvar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir som vanigt en resa den 1 sep. till Kefalonia och boende i Argostoli.
PANAKAKIS ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|