![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Helt rätt Zanét. Glömde den infon. Grekerna är ju tokiga i stämplar. Nån gång ska jag berätta hur det går till att betala vatten eller el-räkning.
Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker mig ha samlat in all info om hur man går till väga, tack vare detta forum. Ni är bäst!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag att citera sig själv är inte ofta. . . men i nu läget är jag ganska glad att få göra det. Jag kom nämligen in på Polishögskolan och de närmsta 2½ åren kommer nu tillägnas studier och dess ansvar. Men gifta mig, det ska jag! Å det med min underbara sambo. Och att det blir i Grekland, det ska jag försöka hålla. Ha det gott. Nu ska jag till "Konflikthanterings lektionen" *skratt* ... |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis och lycka till med studierna!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hur har det gått, har det blivit något giftemål än? Vi ska gifta oss i Grekland sommaren 2010 och jag har fått mycket bra info från denna tråd. Tack!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ord frasen: Den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) förlänge... ...ja den svävar borta på greklands stränderna. Har själv denna tråd som ett ställe att gå in för att påminna mig om hur vi skall gå till väga den stora (bröllops) dagen. Lycka till!!! Ps. Stryk nu inte denna tråden.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja. Däremot vågar jag alltså inte lova att de kan svara på dina frågor...
|
|
|||
|
|||
![]()
Varit både gift och sambo alldeles för många gånger...
![]() ![]() Peter - Också ogift. Men giftig. Men mina två katter är lättare att hantera trots att de kan klösa lite... |
|
||||
|
||||
![]()
Den som väntar på något gott..................
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
......... väntar alldeles för länge!... (hmm här skulle varit en smilies, men det fanns ingen sådan att infoga)
|
|
|||
|
|||
![]()
jo... kom på en sak till!
Om vi leker med tanken att alla papper å så är fixat. Kontakt med vigselförättare osv är oxå ordnat, kan man lita på att dom/han/hon, finns på plats. Kommer nog bara ha 5-6 dagar på milos. Så det vill till att allt klaffar. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|