![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Borta extra länge nästa år kan du ju vara ändå ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men noe "filledokkeben" har jeg ikke hørt om ![]() Vi har vel et annet uttrykk for den diagnosen,... Uansett, jeg håper du har fått en kortisonsprøyte nå! - og snart er h e l t BRA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kreta 27 september til 11 oktober
![]() Jeg har til og med fått med mannen min som fikk mersmak etter en uke på Tinos/Santorini i Juni... 10 år tok det å få han dit etter forrige Hellastur på 1 uke Naxos/Santorini... nå tok det bare 3 mnd. til ny tur ![]() Håper det blir bra, driver og pusler det hele sammen ![]() Øsker deg god bedring Janne ! ![]() Senast redigerad av Ia den 2014-09-05 klockan 22:47. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inget uttryck jag heller känner igen. Används kanske bara i södra Sverige. Eva
|
|
||||
|
||||
![]()
I år var det min tur.
![]() Hälsa Telendos![/quote] Jag lovar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jaaa
![]() Vi åker 17 sept för 6 nätter på Naxos, 3 nätter på Koufonissi och 4 nätter på Paros. Det ska bli så himla härligt, och spännande för barnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja på lördag åker vi iväg till härliga Rhodos och 3 månader har vi framför oss på vår favoritö.
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Margaretha! (Jag som tycker tre veckor är länge).
![]() Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, till Kreta den 26:e sep i 3veckor. Hade tänkt bestiga Gingolos på Omalos platån. Fick vända förra året pga av tidsbrist.
Hoppas att ditt knä blir bra. Bengt |
|
|||
|
|||
![]()
Reser till Thassos den 17 sep. 1v.bara men det är ju alltid något. Jag har varit runt på många öar i Grekland, men det är första gången till Thassos.Kan man få några tips?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nej.Inte nu längre efter 1 vecka på ljuvliga Kreta. Flyget går kl 0600 i morronbitti så nu är det dags att lämna parasoll å lu nchbordet å inta havet.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Japp, åker 10-27 oktober till sommarstugan utanför Aten. Det brukar vara svenskt sommarväder och fortfarande ganska varmt i vattnet vid denna tid
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och så 6 veckor i december-januari, i Paleochora. ![]() Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat: