![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Min första Greklandsvistelse var 1977 till Kreta och efter detta år så är jag snart uppe i 40 resor till Grekland. Mitt favorit ställe har blivit Kefalonia som hitils besökt 13 gånger.
Hälsningar PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
![]()
Santorini 1994. Sambon bestämde att vi skulle åka till den lilla ön Santorini. Jag var väl inte så där jätteintresserad i början, jag hade nog hellre varit hemma. Anledningen till det var att jag hade jobbat som turnerande musiker i 10 år till 1990 och därmed rest så mycket att jag helst ville vara hemma!
Vilken tur att min sambo köpte resan dit! Har varit där 5 gånger vissa år! Har även besökt andra öar som också varit fina och även någon som inte fallit mig/oss i smaken,tex, Mykonos, Naxos, ios, Paros, Kreta, Poros, Salamina. Har även rest en del på fastlandet! Men Santorini är mitt/vårt paradis på jorden! MVH yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rethymnon, Kreta
|
|
|||
|
|||
![]()
Första greklandsresan gick till Platanias, Kreta. En sista minuten i början av april. Sen var man såld...
Åsa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aten,Hydra,1978,Tågluffade ner till Grekland och hoppade på en båt till en lagom liten ö...Visste ingenting om Hydra.Och,som så många sagt före mig,blev jag fast för Grekland.
Anki |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Sen var vi fast! Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Egina år -89.
När jag var ca 11 år så skrev jag en "livslista", saker jag skulle göra i livet. Den första punkten var att åka till Grekland - vilket jag ju har uppfyllt med råge. ![]() Hej från Lena*. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Jag och min sambo åkte till Grekland första gången 1999. Det blev en restresa till Parga i 1 v för 1000kr/person, det var ett riktigt kap. Vi hade en underbar vecka och är sedan dess beroende utav Grekland, det går helt enkelt inte att sluta åka dit. Marie ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kos!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tågluff till Athen 1980, vidare ut med båt till Ios som redan då var himmelriket på jorden.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mina föräldrar odlade mitt Greklandsintresse då de tog med mig till Rhodos i början av 70-talet. Efter det många öar till, senast Karpathos förra året.
|
|
|||
|
|||
![]()
Halkidiki (jag var bara barnet och reste med mormor och morfar).... Enligt de hade jag vääääldigt kul..... Första resan i vuxen ålder gick till Naxos
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|