![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom det är första gången vi ska flyga till Athen med hela familjen har jag lite funderingar över vad som är ett bra pris. Jag har kollat runt lite och hittat en tor Köpenhamn-Aten 5 personer för 9300 kr med SAS (vuxna 2100/person och barn,16,13 och 8 år 1700/person) Är detta priset ok? Om inte, hur länge vågar man vänta? Är det svårt att hitta riktigt billiga biljetter till en hel familj? Vi kan ju knappast dela på oss. Tacksam för svar!
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=marianneg;109261]Jag har kollat runt lite och hittat en tor Köpenhamn-Aten 5 personer för 9300 kr med SAS (vuxna 2100/person och barn,16,13 och 8 år 1700/person) Är detta priset ok?
Vilken tidsperiod pratar vi om? I sommar eller nu i vinter? Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker att det verkar vara ett ok pris. Vill ni vara säkra på att få plats ett visst datum så skulle jag boka. Om ni annars kan åka lite "när som helst" inom en viss tid såklart, så är det nog smartast att vänta. Men det beror förstås på, som Frappe säger, när ni ska åka.
Trevlig resa! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska åka runt den 18 juni och hem ca 10 dagar senare.
|
|
||||
|
||||
![]()
Då tycker jag att det är ett bra pris. Köp!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter väl som ett ganska bra pris. Har ni kollat Sterling också?
Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, de är ca 1000 kr dyrare för samma tid.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller med, det är ett bra pris, en liten undran; kan 16-åringen flyga med barnbiljett? SAS barngräns går väl vid 15 år?
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bokat nu och skrev in hans födelsenummer. Han fyller 16 samma dag som vi kommer hem. Jag kollade priset om vi hade åkt en vecka tidigare och då hade det kostat 400 kr mindre så det stämmer nog att han räknas som vuxen.Tack för all hjälp!
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa
![]() ![]() Glenn och Berit |
|
||||
|
||||
![]()
Det är åldern på hemresedagen som räknas om man köper tur och retur. Ni borde åka hem en dag tidigare
![]() Jag vet en familj med en 2-åring som tänkte åka iväg före jul och vara borta två veckor. Under den tiden fyller barnet 2 och de trodde att han skulle få åka gratis eftersom han är 1 när resan påbörjas, men så var det inte. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Jo det tror jag också. Fast familjen jag berättade om skulle inte Grekland utan till Seychellerna. Det var en paketresa.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|