![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänkte bara tipsa om att på Systembolaget i Sisjön (Göteborg) finns Mythos i det ordinarie sortimentet
![]() God jul ![]() //Åke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() (fd göteborgstjej) |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, då får man ta sig till Sisjön. Synd bara att bolis inte öppnar förrän på torsdag!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Annars är det ju bara att beställa från vilket systembolag som helst jag som bor i Sigtuna brukar få mina på 2 dagar. kostar inget extra
Camilla som iofs avnjuter en Mythos i Athen nu! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ärligt talat så tror jag att en kall Mythos smakar bäst på en taverna i Grekland en varm dag... ![]() Men tack för tipset annars, tål att funderas över.../Sunny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny12, om du har din hemvist Västerås med omnejd så finns det Mythos på bolaget på Hälla och på Erikslund.
Även om det kanske smakar bättre i grekland med både Mythos eller Fix så kan man väl ta ett smakprov och drömma sig till Grekland med en god lunch/middag och en god Mytos/Fix Lycka till med beslutet. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Aha, okej! Har inte blivit av att jag kollat efter just Mythos här i Västerås på bolaget, det är väl så att jag är mer förtjust i vin. Tack för tipset! Öl tar jag gärna till maten i Grekland, men det är klart värt att prova här hemma också om det nu ändå finns här i Västerås som du säger. Upplever nog att både mat och dryck smakar bättre i GREKLAND, men det är väl psykologiskt, man mår ju så mycket bättre när man är på semester, långt borta från alla dagliga rutiner, jobb osv. vilket leder till att man blir mer mottaglig och njuter mer av livet i det stora hela... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det så att en Mythos, smakar bäst i Grekland. Tveklöst!
Sen satt jag och funderade. Bolaget är ju stängt nu i hela fem dagar ![]() Undrar vad en grek sagt om det? Att det är olagligt att handla hem alkoholhaltiga drycker under fem dagar, såhär i juletid. De måste ju tro att vi inte är riktigt kloka! /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen grekisk öl har någonsin smakat i närheten så gott i Sverige som de gör när man vistas i Grekland. Det kommer aldrig att gå att få en förklaring hur detta kommer sig och utan minsta tveksamhet så kommer jag aldrig att bry mig.
Alla grekiska öl SKA smaka BÄST i Grekland, ingen annanstans ![]() /Hasse ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|