![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Behöver massor med bra tips 😀😀 Flyger till Aten och sen är tanken att hänga i Kykladerna.. Naxos och koufonissi besöktes förra året, Naxos vill vi till igen 😀😀 Tips på boende där önskas, både i Naxos stad och agia Anna och agios prokopios. Sen vill jag självklart ha tips på vilka andra öar som är värt ett besök. Våra barn är 12,9 och 4 år. Tipsa, tipsa, tipsa 👏🏻👏🏻 |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips i Agia Anna är Fanis studios. Trevligt hotell med bra läge strax ovanför stranden. Vi har nyss bott där några nätter och trivdes jättebra. Pool finns också, rent och välskött hotell med trevlig ägare. Gratis transfer till flyg eller hamn också. Jag tror även det finns större rum som passar barnfamiljer.
Maria |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi betalade 30 € för vårt rum. Men det var nu i förra veckan, alltså mitten av september. Mycket prisvärt tycker jag. Det verkade vara många återkommande gäster där!
Maria |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade rum nr 17 som har balkongen alldeles i bortre änden av poolen, så mycket bra uppsikt därifrån alltså! Vårt rum hade 3 sängar så det kanske är för litet för er.
Men om du mejlar så hör om det finns nåt rum mot poolen där ni ryms alla så ordnar Katerina det säkert. Maria |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|