Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-05-22, 10:38
coanma coanma är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sørlandet
Inlägg: 449
Standard Paleros

Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-05-27, 17:56
MaggieH MaggieH är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 11
Standard Sv: Paleros

Hej!
Vi har varit i Paleros 2002 och bodde på Costa Marie vilket var ett jättebra val med mycket bra mat. Stranden sådär men vi hyrde bil och åkte runt i 9 dagar. Finns en större strand väster om byn.
Var bl a till Meteora som är ett måste om man är intresserad. Det var värt hela resan. Tyvärr åkte vi "fel" väg dit (över bergen) och inte den större vägen som vi sedan tog på hemvägen (över Katara passet). Ska man åka bil ska man köpa karta på plats och inte hemma som vi gjorde. Hann även besöka både Parga och Lefkas liksom Preveza. Hyra bil kändes som ett måste då eftersom vi bodde någon km söder om byn.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-27, 21:11
frank frank är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 153
Standard Sv: Paleros

Paleros är jätte mysigt!mvh Frank
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-06-11, 09:51
lena ts lena ts är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Inlägg: 12
Standard Sv: Paleros

Citat:
Ursprungligen postat av coanma Visa inlägg
Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år
Hej,Hör gärna av er till mig för information.Ni har min mailadress på er privata sida.missa inte Agios Dimitrios klostret ligger en bit efter Paleros mot Astakos och har en enormt vacker utsikt över min sida och ön Lefkas. Kom gärna och hälsa på. HÖR AV ER via
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-06-11, 09:52
lena ts lena ts är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2006
Inlägg: 12
Standard Sv: Paleros

Citat:
Ursprungligen postat av coanma Visa inlägg
Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år
Hej,Hör gärna av er till mig för information.Ni har min mailadress på er privata sida.missa inte Agios Dimitrios klostret ligger en bit efter Paleros mot Astakos och har en enormt vacker utsikt över min sida och ön Lefkas. Kom gärna och hälsa på. HÖR AV ER via Kalimera eller hör av er på min privata sida så kan ni få mitt telnr.Hälsn Lena (v åker nu på måndag 16 juni
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT