![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det har varit trevligt och få följa er resa, tack så mycket för det
![]() Ha en bra hemresa. Här på Västkusten har det lovats ordentligt ruskväder i dag ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Perfekt dag att komma hem till Umeå då har morgondagens väntade snö/regnoväder dragit förbi men då har väl tyvärr alla vackra höstfärger kanske också försvunnit. Välkommen hem. På min balkong blommar lejongapen i många vackra färger. Dess ljuvliga sommarblommor som faktiskt tål några minusgrader. Kanske Birgittas också står i blom än.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu blir det väldigt tomt härinne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem, fick ett mms från kompisen i Älvsbyn nyss, där var det soligt och skönt höstväder idag.
Tack för trevlig läsning och fina bilder. Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Välkomna hem och det mysigaste har ni kvar, dvs en helg med barn och barnbarn, helt oslagbart!!!!
![]() Tack för en härlig resa tillsammans med er! ![]() Lisa |
|
|||
|
|||
![]()
Och tänka sig, Eva på Patmos Garden kunde inte motstå frestelsen så hon är numera en av oss här i forumet. Patmos Garden, en oas, en underbar plats att bo på och Patmos en helt underbar ö.
Duktiga entreprenörer ska ha beröm och en framskjuten plats ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tackar för trevlig läsning och målande beskrivningar av platserna ni besökt, önskar er en trevlig höst på de mer nordliga breddgraderna! (eller är det månne redan vinter på G hos er...?)
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Till Arne och Birgitta. Det har i vanlig ordning varit ett (kluvet) nöje att läsa om era öden och äventyr i den Grekiska Arkipelagen... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack ni två! Det har varit ett sant nöje!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack, alla ni som följt vår dagbok. Era kommenrarer och frågor har gett oss inspiration till att fortsätta.
När Arne hamrade snabbdagboken rådde lugn och tystnad och då kunde jag i godan ro ägna mig åt min sudoku-bok, inköpt på Patmos. Min Arne skulle med råge platsa in under tråden "Mest udda att ta med sig på resan" ![]() Vi hade sedan en fin helg hos barn och barnbarn i Sumpan. Naturligtvis med besök i härliga Tensta. Nu har vi kommit hem ett till soligt och blåsigt Umeå. Björkarna lyser i sina fantastiska höstfärger. Mor (svärmor) kan återigen få lite mer omsorg. Det gäller nu att börja leta efter billiga flygbiljetter till nästa resa. Jag skulle gärna vilja tillbringa påsken återigen i Grekland. Påsken nästa år infaller samtidigt med vår påsk, det vill säga i början av april. Tack, alla! Hustru Birgitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Härligt att veta det om påsken redan nu.....Då måste en ev.påskresa gå till Grekland förstås! Måste fundera ut en lämplig ö ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta! Snacka om övervikt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härlig avatar Birgitta! Är den från Naxos?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, Inkan! Bilden togs för en vecka sedan på Fotis Taverna vid Agios Prokopios stranden. Vid trädet med dom tre borden. Havet låg spegelblankt. 25 grader varmt i vattnet och samma temperatur i luften.
Oj, vad jag längtar dit igen! Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag tyckte jag kände igen den. Ser helt ljuvligt ut. Det är allt bra långt till nästa gång
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
Jag vill tacka er båda för era underbara inlägg från den grekiska övärlden. Det har varit ett sant nöje att följa er (både denna gång samt alla andra resebrev och snabbdagböcker). Jag är dock väldigt avundsjuk på er som får åka så här i eftersäsong. Det är en dröm jag har närt länge. Åse (inte missunsam) |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Arne! Det har varit väldigt roligt att följa med på er resa, trots att jag inte läst själv.
![]() Aina |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hvor finner jag alle bilder som arne & co har sendt? Hilsen ouzakia |
![]() |
|
|