![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du åka till Grekland 2010? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
189 | 51.22% |
Ja, jag vet att jag ska åka men har inte bokat. |
129 | 34.96% |
Vet ej, jag har inte bestämt mig. |
31 | 8.40% |
Nej, jag ska inte åka. |
12 | 3.25% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 2.17% |
Antal röster: 369. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men så såg jag att någon här hade bokat med Airtours. På hemsidan om man söker på Karpathos, står det fortfarande att nästa sommars program kommer "inom kort", men jag testade en annan väg. Gick direkt in på hotellet och provade att boka, och där gick det minsann! Två lägenheter på Manos Plaza, mitt i smeten. Tre veckor, boka-tidigt-rabatt 400 spänn per person, barnrabatt för pojkvännen som bara är 17 ![]() ![]() ![]() ![]() Å, vad skönt det ska bli, vi har ju inte varit ner till Karpahos på två år, p g a resor annorstädes och annat. Vi har längtat oerhört! Vintern kommer att bli mycket lättare att uthärda nu... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men den här gången var biljetterna så billiga att jag kan avvara pengarna om jag inte åker, och då känns det mindre dramatiskt. Därför slog jag till så länge de finns. |
|
|||
|
|||
![]()
Klart vi åker till Grekland. Bokat och klart hela familjen T&R Aten för 7000:- kändes för bra för att inte slå till
![]() Core |
|
||||
|
||||
![]()
Har hus like utenfor Kalamata, så jeg er der støtt og stadig.
![]() Skal høste oliven første uken i januar, feire den greske påsken samt være der resten av april, ta i mot storbesøk fra Norge i hele juni, etc.etc.. Har alle billetter fram til september!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, bokat och klart. Har aldrig heller bokat så tidigt i förväg (brukar ske nov/dec), men till skillnad från andra känner jag mig bara nöjd med tidig bokning... Billigare lär det inte bli i varjefall, och nu har man ju tid att längta och planera och planera om och läsa och titta på bilder och inspireras och längta...
Bea |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har två preliminärbokningar ligger inne på Lesvos. Vet att jag vill åka dit, men kan inte riktigt bestämma var jag ska bo!
![]() Greece for ever ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst blir det Grekland igen.
Efter årets resa till Sifnos och Milos, som var väldigt bra, blir det nästa år en lagom runda till Amorgos och Naxos. Vi kommer att lägga oss i Agia Anna och verkligen njuta av bad, tavernor och solnedgångar, på Amorgos blir det säkert inte sämre. Nu väntar vi bara in att hösten ska bli klar att på allvar anlända till Malmö och att vintern blir lika kort som vanligt.... Allt klappat och klart inför sommaren 2010. ![]() // Lasse |
|
||||
|
||||
![]()
Nepp.. nästa år blir det ingen resa till mitt kära Kreta. Ekonomin tillåter det ej. Enda chansen till en resa är om jag skulle råka vinna en lite större summa pengar. Så nu får jag leva på minnen ett tag igen.
//Monica S |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart! En resa på våren och en på hösten. I maj - innan skolorna slutar - då resorna är billiga. Sen en resa i september.
Nästa år ska vi för första gången öluffa - tror jag - ![]() Lilla sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja så blir 2010 för mig fast jag önskade att en Grekland resa även denna sommar . Semestrat i greklandet 3 gånger på rad när det varit sommar . Men vi myser i vårt nyrenoverade torp på landet och sen har vi ju en jätte fin strand hemma . Så vi har ju 2 ställen att bo på och det får man vara nöjd med . När sommar är över tar vi faktiskt och beställer en resa till 2011 , Skopelos finns alltid kvar ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Bokat och betalt.
Santorini 19Juni - 3 Juli. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Må Helios vara på er sida ... Dionysos är det garanterat!
![]() Lilla sjöborren ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bokade en timme sedan Arlanda-Aten-Arlanda 24/4-2/5 med Norwegian. Hade planer på en påsklovsresa för att uppleva den grekiska påsken, men för att vara lite mer säker på "vandrarsäkert" väder blev det en senare bokning. Biljettpriserna var också betydligt billigare efter påsk.
Drömmen om Napflion med omnejd + ett par dagar i Aten ska äntligen förverkligas ![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Är tidigt ute...men att ha nåt att se framemot här i mörka Norrland det behövs.
Samos here we come,fast inte förrän 26 juni.Längtas!! Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart. Redan bokat men det blir inte som sig brukar för oss, dvs 4-5 veckor vid två restillfällen utan enbart 1 vecka 2010.
Fast en lyxvecka blir det. Bröllopsresa till Santorini! |
|
||||
|
||||
![]()
Bokat är Rhodos i maj och ska boka Kreta juni / juli när vi kommit överens om hur många veckor vi ska vara borta
![]() ![]() ![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi reiser til Platanias 3. juni , herlig og ha dette å se fram til gjennom høsten og vinteren !
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, jag söker också på Lesvos efter två år på Thassos, dags för nya miljöer.
Söker för tillfället på information om ön. Mvh Rolles ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Καλά Χριστούγεννα.
Konstig fråga ![]() ![]() Lolis |
|
|||
|
|||