![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jsg tycker att man kan fira hallowen en annan helg.
Man behöver ju bara sätta sig in i en annan person som kanske förlorat någon anhörig. så skulle det ju inte vara så roligt om det ringer på dörren och det står några utklädda till lik utanför. Nej detta är enbart något för köpmännen och vill ungdomarna klä ut sig så kan dom ju göra det en annan helg. Jag tycker att vi denna helg ska tänka på våra nära och kära som lämnat oss , och gå till kyrkogården och tända ljus. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Isses vilka känslor. Och visst har alla rätt att uttrycka dem. För övrigt har vi alltid haft kö till våra Halloweenpartyn av ungdomar OCH vuxna som ville vara med. Och lugn Enigma, vi skulle aldrig bjuda in dig om vi skulle få för oss att fortsätta med våra Halloweenpartyn (vilket just nu känns väldigt frestande att göra).
|
![]() |
|
|