![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det är ju vattendroppar på rutan? Är det på LINSEN???
Jag dör ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är på linsen på kameran...och när jag trodde att alla bilder var försvunna på minneskortet så fanns i min tanke att det måste bero på att jag fotograferat i regn hela veckan och att kameran blivit fuktskadad....TACK OCH LOV var det inte ju inte så! Jag har MÅNGA bilder med linsen alldeles full med regn...inte tänkte väl jag på att den skulle torkas av, jag hade fullt upp med att torka mig själv ju
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och här kommer rapporten från gårdagens bad:
![]() Igår började vi med att köra till Alyko. Där är så jäkla vackert. Liknar mer Gotland än Naxos. Sedan körde vi till fina Orkos beach där 'vi' badade (bilden). Runt 20 gr i vattnet. Jag avstod, har ju ett spjälat finger som inte får bli blött. ![]() Hoppas det spjälade fingret klarar vandringen i alla fall ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hemma igen.
![]() Jag återkommer med ett resebrev senare, med bättre bilder. Bilderna som inkfish lagt in är tagna med min gamla skräpmobil. Tack inkfish för hjälpen, och tack för alla hurrarop! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack själv för härliga rapporter, de har suttit fint i novembermörkret
![]() Framför allt har det varit kul att få en provkarta på olika väder. Precis så som det är i Grekland utanför den solsäkra säsongen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for interessante og fine rapporter!
![]() Reiser til Kalamata 17. desember for å feire julen der, - samt høste oliven. Gleder meg! Været blir HELT SIKKERT bedre enn i Norge på den tiden, og jeg regner med mange fine solskinnsdager i bare T-skjorta! I februar 2004 kom det 0,5 cm snø i den øvre delen av Kalamata, - og da var det 17 år siden sist!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for alle de fine bildene vi får se
![]() ![]() |
![]() |
|
|