![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=karinafp;185909]Det drar ihop sig till nånting stort, det här.
![]() Så klart det tycker jag för mat behöver vi alla.... |
|
|||
|
|||
![]()
ÅH vad det kliar i fingrarna att boka, men vid eftertanke är det så oklokt! Jag har ingen aning om ifall jag ens har lyckats få jobb då....och då har jag inte råd att åka till konserten. Det tillkommer ju även uppehälle i form av övernattning plus resa. Det är ändå mindre lidande att avstå då det gäller Dalaras, eftersom jag har sett honom 2 gånger live. Hade det varit Haris Alexiou som jag aldrig sett eller Giannis Parios som jag bara sett en gång så hade det kännts värre.... MEN..jag får hoppas på att det finns biljetter kvar med kort varsel ifall situationen är annorlunda i maj...Ni som går kan väl titta lite åt mig också?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men "fornuften" begynner å gripe fatt i meg nå ... det blir vel kanskje ingen Uppsala konsert på meg/oss ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Uppsala och Dalaras den 21 maj, T&R Sundsvall-Uppsala. Vi har bokat balkong och det verkar bli bra platser, längst fram... Sen blir att packa till Kalymnosresan den 26 maj. Mycket resa blir det... ![]() Vet inte när jag var på nån konsert senast - många år sedan är det i alla fall. Nå, det ska bli så spännande! /Eva - som har mycket i huvudet nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Og vi tar en Sverige-tur, og har fått billetter på første rad!
Dette gleder jeg meg til!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Såg Dalaras i Solna, tror det var 2001. Jag har planerat en resa till Frankfurt runt den 8 maj för att träffa vänner och passar på att se Dalaras där.
//Outi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Alla!
Det blev en magisk kväll i Uppsala den 21 maj ![]() ![]() ![]() Dalaras var som vanligt mycket BRA men den som fullständigt "knockade" oss var Michalis Tzougianakis ![]() ![]() Lyckan blev total när vi efter konserten stod utanför konserthuset och pratade med goda vänner som vi träffat och vem kommer då ut från konserthuset om inte Michalis och den mycket duktige liraspelaren Giorgos Skordalos. Det blev förstås JUBEL och APPLÅDER, skivsignering och FOTOGRAFERING med vår nya IDOL. Före konserten var vi också på Akropolis och åt gott, vi gick också dit efteråt, fastän de nästan hade stängt (dvs köket hade stängt) så fick vi komma in och de lyckades skaka fram moussaka och lite annat smått och gott tillsammans med retsina och cola. Alla heder åt Akropolis för deras trevliga bemötande ![]() ![]() ![]() Många hälsningar från Sussi, Erik, Ulla & Renée PS Vi satt också på rad 7....som många andra Kalimeror |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastisk konsert! Det blev inte sämre av att jag träffade Dalaras på hotellet precis innan de skulle vidare till Helsingfors. Jag fick en liten pratstund med honom och han är precis så vänlig och ödmjuk som han verkar vara när man ser honom på scenen. Jag pratade även med Michalis som verkade chockad över uppmärksamheten han fick dagen innan.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() mvh/eija som satt också på rad 7 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var også på konserten i Uppsala, og det var bare helt fantastisk!
Vi hadde fått plass på første rad, og fikk med oss alt! ![]() Det var en stor opplevelse, og Michalis Tzouganakis ble også vår store helt! For en musiker! Og han så veldig rørt ut over all applausen han fikk! Vi bodde også på hotellet deres, og det var herlig å spise forkost dagen etter med gresk prat ved hvert bord rundt oss. ![]() Det var en flott tur til Uppsala, vel verdt kjøreturen fra Oslo! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|