Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-01-09, 23:03
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Bokat här också

Tänkte boka en dag tidigare i veckan men fick inte helt klart av hustrun så det blev att vänta lite.
Tittade på nytt i dag och konstaterade att priset hade gått upp en tusenlapp på några dagar. Det blev alltså till att boka innan det går upp mera i pris.
Sitter alltså med biljett till Aten 5-23 juni, kostade 7 000 kr för hela familjen, två vuxna, ett barn 2-11 år och ett spädbarn så billigt var det väl inte. Min nya arbetsgivare verkar ha den goda vanan att ge 5 000 kr extra i semesterlön till de som jobbar hela sommaren (mellan midsommar o nångång i augusti) så jag har tänkt satsa på det i år.
Resan i övrigt är i vanlig ordning inte riktigt utstakad ännu men det tyder på att vi kanske åker till Milos och Sifnos. skulle verkligen vara intressant att åka till Milos, vi var där 1997 så det har väl hänt en del.
Vi får väl se vad som händer...

Mvh Janérik
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-01-10, 00:20
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 591
Standard Sv: Bokat här också

Grattis! Så kul att ni kommer i väg på en ö-luff trots strul med jobbet. Men planerna verkar ha ändrats lite dock - vad hände med Amorgos och Koufonissi ?

Tyvärr verkar det inte som om våra vägar kommer att korsas i sommar eftersom vi kommer att hålla oss kring Samos med omnejd.

Hälsa familjen!

/Ofelia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-01-10, 00:28
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: Bokat här också

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Grattis! Så kul att ni kommer i väg på en ö-luff trots strul med jobbet. Men planerna verkar ha ändrats lite dock - vad hände med Amorgos och Koufonissi ?

Tyvärr verkar det inte som om våra vägar kommer att korsas i sommar eftersom vi kommer att hålla oss kring Samos med omnejd.

Hälsa familjen!

/Ofelia
Reseplaneringen för att åka till Amorgos och Koufonissi ligger fortfarande kvar men de skjuts upp åtminstone till nästa tur, om jag får bestämma så blir den turen i höst men det lär jag väl aldrig få igenom så den blir väl nästa år......

Mvh Janérik
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-01-10, 00:36
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 591
Standard Sv: Bokat här också

Citat:
Ursprungligen postat av Janérik Visa inlägg
Reseplaneringen för att åka till Amorgos och Koufonissi ligger fortfarande kvar men de skjuts upp åtminstone till nästa tur, om jag får bestämma så blir den turen i höst men det lär jag väl aldrig få igenom så den blir väl nästa år......

Mvh Janérik

Varför träffades inte du och jag för 20 år sedan, då hade vi inte behövt övertyga vår partner om att Grekland är ett självklart val?

(Hoppas att frugan tar detta med glimten i ögat )

/Ofelia

Senast redigerad av ofelia den 2010-01-10 klockan 00:37. Anledning: byte av ord från övertala till övertyga
Svara med citat
  #5  
Gammal 2010-01-10, 00:43
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: Bokat här också

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Varför träffades inte du och jag för 20 år sedan, då hade vi inte behövt övertyga vår partner om att Grekland är ett självklart val?

(Hoppas att frugan tar detta med glimten i ögat )

/Ofelia
Det har ju jag funderat på också

Mvh Janérik
Svara med citat
  #6  
Gammal 2010-01-11, 08:39
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 461
Standard Sv: Bokat här också

Grattis Janérik!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT